Contact center stawiają na rozwiązania chmurowe i mobilne
Nowe technologie. Media społecznościowe będą zyskiwały na znaczeniu przy obsłudze klientów – oceniają eksperci Interactive Intelligence.
Mimo ożywienia gospodarczego firmy, które niedawno musiały mocno zaciskać pasa i ciąć koszty, żeby przetrwać, nie spieszą się z odmrażaniem budżetów inwestycyjnych. Co więcej, nadal szukają sposobów na ograniczenie kosztów operacyjnych, równocześnie starając się utrzymać konkurencyjność i wysoką jakość usług.
Sposobem na to jest szersze stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, które coraz częściej wkraczają też w dość tradycyjne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa, w tym m.in. obsługę klientów. Ten trend, zdaniem przedstawicieli firmy Interactive Intelligence (dostawca rozwiązań...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta