Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Contact center stawiają na rozwiązania chmurowe i mobilne

05 grudnia 2013 | Ekonomia | dwol
Coraz bardziej popularna będzie obsługa klienta  za pośred- nictwem urządzeń mobilnych i wyspecjali- zowanych aplikacji
źródło: 123RF
Coraz bardziej popularna będzie obsługa klienta za pośred- nictwem urządzeń mobilnych i wyspecjali- zowanych aplikacji

Nowe technologie. Media społecznościowe będą zyskiwały na znaczeniu przy obsłudze klientów – oceniają eksperci Interactive Intelligence.

Mimo ożywienia gospodarczego firmy, które niedawno musiały mocno zaciskać pasa i ciąć koszty, żeby przetrwać, nie spieszą się z odmrażaniem budżetów inwestycyjnych. Co więcej, nadal szukają sposobów na ograniczenie kosztów operacyjnych, równocześnie starając się utrzymać konkurencyjność i wysoką jakość usług.

Sposobem na to jest szersze stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, które coraz częściej wkraczają też w dość tradycyjne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa, w tym m.in. obsługę klientów. Ten trend, zdaniem przedstawicieli firmy Interactive Intelligence (dostawca rozwiązań...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9707

Wydanie: 9707

Spis treści
Zamów abonament